Pengalaman Seniwati Sarimah Melawan Kanser








Kesihatan adalah Rezeki Tidak Ternilai



Mungkin ramai yang tidak tahu bahawa Seniwati Dato Sarimah Ahmad adalah bekas pesakit Kanser Otak, hidung dan lidah Tahap 4. Lihat video di atas, beliau berkongsi pengalaman beliau melawan penyakit yang paling di geruni ramai ini.  




Ketika doktor memaklumkan tentang penyakit beliau, umur beliau sudah 68 tahun. Keadaan kesihatan beliau memang sangat lemah hingga doktor menjangkakan jangka hayatnya cuma tinggal 3 bulan.  Tidak banyak solusi yang boleh di berikan selain dari rawatan kimo memandangkan keadaan kesihatannya yang sangat lemah, dan juga faktor umur . Beliau akhirnya menolak rawatan kimo dan memilih rawatan alternatif iaitu mengamalkan pemakanan dan gayahidup lebih sihat. Kini pada usia yang dah mencecah 77 tahun pada 2018, beliau free kanser dan masih terus mengamalkan pemakanan dan gaya hidup sihat. 




SETIAP PENYAKIT ADA PENAWAR NYA 
KECUALI AJAL DAN TUA








Beberapa foto seniwati Dato Sarimah selepas sihat dari kanser.



Beliau kini ingin berkongsi amalan pemakanan beliau . Produk ini di keluarkan oleh beliau dengan kerjasama seorang doktor hasil dari pengalaman beliau sendiri melawan kanser. 




SARI AGEGARD PLUS 


Sebelum ini di kenali sebagai Sari Agegard. Dengan packing baru.  Setiap kotak mengandungi 15 sachet. Dalam bentuk serbuk. Di bancuh dengan air sejuk suhu bilik dan di amalkan minum setiap hari sebagai makanan tambahan. 




Menggunakan Teknologi Dwi Stemsel, Kehebatan Vitamin B17 dan di perkasakan dengan Ozon






BAGAIMANA SARI AGEGARD PLUS MEMBANTU? APA KEISTIMEWAANNYA?



♕ Teknologi PERTAMA di DUNIA yang mengandungi Vitamin B17  , Double Stem Sel yang  
Diperkasakan Dengan Ozon Fortified ♕ 



Kebaikan Sari Agegard ♛ 


Triple Amydglin B17 -Gabungan 3 sumber HEBAT iaitu pati biji Aprikot, Buah Prune dan Anggur yg berkesan membunuh SEL KANSER  (terbukti dari kajian kajian saintifik) 


Double Stemcell - berfungsi utk baikpulih dan ganti sel induk dan sel2 organ yg BARU disamping dpt meningkatkan sistem IMUNISASI dan sistem peredaran darah 


Ozone Fortified - ianya terdiri drp tiga molekul oksigen berupaya bertindak sbg ejen membersih darah, membunuh kuman, virus serta mengaktifkan semula sistem pertahanan tubuh  dan sel2 organ yg BARU disamping dpt meningkatkan sistem IMUNISASI dan sistem peredaran darah 




Soal Jawab Biasa Berkenaan Sari Agegard Plus


Siapa yang boleh Ambil Sari Agegard Plus ni?

Semua Lelaki dan Wanita boleh mengambil Sari Agegard Plus dan seawal 2 tahun. Kecuali Wanita Mengandung .



Adakah Sari Agegard Plus ini sejenis ubat?

Tidak. Ia adalah makanan tambahan/ suplemen untuk membantu menguatkan antibodi anda supaya boleh melawan masalah kesihatan secara semulajadi.




Adakah Sari Agegard Plus ni khas untuk pesakit kanser sahaja?

Tidak. Semua seperti di nyatakan di atas sesiapa pun boleh mengambil sari agegard plus ini termasuklah orang yang sihat. 




Bagaimanakah cara mengambil sari agegard plus ini?

Cuma bancuhkan/shake dengan air sejuk biasa dan amalkan minum setiap hari. Berapa banyak sachet perlu ambil bergantung kepada kesihatan seseorang. Mereka yang sudah ada masalah kesihatan memerlukan jumlah sachet yang lebih banyak sehari untuk menampung kekurangan zat dalam badan.  Setelah anda membeli suplemen ini, kami akan berikan dengan lebih detail cara pemakanan ikut keadaan kesihatan masing masing




Benarkah Vitamin B17 membantu membunuh sel kanser?

Mengikut kajian saintis saintis terdahulu, vitamin B17 mampu menjadi racun pada sel kanser.  Walaubagaimana pun tindakbalas badan masing masing berbeza. Sila baca info tentang Vitamin B17 laman lain di web ini




Ada Testimoni Sari Agegard Plus ?

Sejak suplemen ini di lancarkan pada tahun 2012, testimoni terlalu banyak. Antaranya pelbagai penyakit kanser, diabeties, darah tinggi, lukemia, cyst, fibroid,  trigeminal nueralgia (gangguan saraf di bahagian muka), excima, resdung, tiroid dan pelbagai lagi. 




Adakah jaminan Sari Agegard Plus ini boleh membantu?

Tiada Jaminan. Sari Agegard Plus ini adalah suplemen atau  makanan tambahan. Ia adalah sebagai langkah ikhtiar . Testimoni banyak tetapi kesan berbeza setiap indivitu bergantung kepada cara pengambilan, pemakanan,  gaya hidup dan kawalan emosi individu




Jika saya mengambil ubatan hospital, boleh kah saya ambil Sari Agegard Plus?

Boleh. Jarakkan masa Pengambilan. Hubungi Kami untuk detail.




Saya rasa bertambah sihat.  Bolehkan saya berhenti ubatan hospital dan fokus pada Sari Agegard Plus sahaja?

Tidak di galakkan berhenti pengambilan ubatan hospital tanpa nasihat dari pihak doktor anda.



ADA LAGI NAK TANYA? HUBUNGI KAMI TERUS YA



 
tel:+60126365437




NAK TAHU TESTIMONI?
NAK TAHU HARGA ?
KLIK SINI


 anti kanser wasap






*DISCLAIMER
Semua testimoni2 dikongsikan nanti adalah berdasarkan pengalaman sebahagian dari pengguna kami dan juga perkongsian pengguna oleh wakil2 Syarikat yang lain. Produk Sari Agegard Plus tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dikongsikanan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza. Produk ini adalah makanan tambahan dan sesuai di jadikan ikhtiar sampingan selain terus mendapatkan rawatan hospital dan doktor. InsyaAllah dengan izin Allah semoga produk ini menjadi penyebab kepada kesembuhan..








Nota: Web ini bukan mewakili Syarikat. Ia adalah hakmilik peribadi