Fakta Rawatan Kemoterapi

FAKTA YANG AGAK MENGEJUTKAN!            



Fakta Rawatan Kemoterapi

a) 3% kejayaan bagi mereka yang hidup 5 tahun selepas diagnosis
b) 90% pesakit mati selepas 10 – 15 tahun menerima rawatan
c) 14 kali lebih berisiko untuk menghidapi leukemia
d) 6 kali lebih berisiko untuk menghidapi kanser sendi & tulang
e) Kemoterapi memusnahkan DNA
f) Kemoterapi mengalakkan penularan kanser
g) Kemoterapi memusnahkan sistem kekebalan tubuh



Ingatlah Mereka Yang Tersayang !!


Tahukah anda menurut kajian yang telah di lakukan oleh seorang pakar mikrobiologi, William Russell pada tahun 1890 bahawa penularan sel kanser secara tidak terkawal adalah berpunca dari spesis parasit yang hidup di dalam sel kanser itu sendiri. Parasit ini bertindak mencuri sumber makanan dan membebaskan bahan buangan bertoksin tinggi sehingga menyebabkan organ tubuh menjadi lemah. Apabila organ tubuh menjadi lemah, sistem kekebalan tubuh turut menjadi lemah. Dan akhirnya apabila sistem kekebalan tubuh pula menjadi lemah maka penularan sel-sel kanser baru akan merebak secara luar kawalan.


Secara hakikatnya, setiap individu sihat memiliki jutaan sel kanser yang sentiasa terbentuk sepanjang masa. Namun oleh kerana memiliki sistem kekebalan tubuh yang kuat, jutaan sel kanser itu tadi dapat di musnahkan dengan amat pantas sehingga mereka bebas dari ancaman maut.


Justeru sel-sel kanser ini sebenarnya masih boleh di rawat ‘secara halus’ sekiranya kewujudan parasit-parasit yang berada di dalam dan di luar sel kanser itu tadi dapat di benteras dengan pantas dan berkesan.


Anda seharusnya berasa amat gembira dengan berita baik ini kerana kami telah menemui penawar yang boleh memusnahkan parasit-parasit yang tinggal di dalam dan di luar sel kanser dengan berkesan. Ini sekaligus dapat membenteras penularan sel-sel kanser tanpa perlu melakukan rawatan pembedahan dan kemoterapi.

Ayuh mulakan ikhtiar anda sekarang juga!!!

Tengok video ni...



               https://www.youtube.com/watch?v=XdLyMhNdcSc