Apa itu stemsel dan bagaimana ia bekerja






Khasiat Dan Kebaikan Stem Cell


Telah Terbukti Setakat Ini Bahawa Produk Kesihatan Berasaskan Teknologi Apple Stem Cell Dari Switzerland Ini Banyak Membantu Ramai Pengguna Meningkatkan Tahap Kesihatan Serta Membantu Merawat Penyakit.


Secara Ringkasnya Produk PhytoCell l Adalah Dirumus Khusus Untuk Anda Yang Amat Mementingkan Penjagaan Kecantikan Dan Kesihatan Diri. Ia berupaya Membantu Meningkatkan Tahap Kesihatan Serta Merawat Penyakit Disamping Mengekalkan Keremajaan Kulit Dengan Melambatkan Penuaan.


Swiss PhytoCellTec™ MalusDomestica (Sel Stem Epal) ini akan mengaktifkan semula sel-sel pada seluruh tubuh badan agar sentiasa cergas dan bertenaga menjalani aktiviti harian. Ia sesuai untuk lelaki dan perempuan.


Lihat bagaimana stem sel yang di ambil dari buah apel ini bekerja dan menggalakkan penubuhan dan penggantian sel baru. Untuk produk sarimah signature series, double ozon di tambahkan dimana ia akan membantu mempercepatkan serapan dan tindakan dlm tubuh.




PhytoCellTecMalusDomestica - selinduk daripada buah epal 

Uttwiler Spatlauber adalah nama pokok epal dari Switzerland yang ditanam sejak kurun ke 18 mempunyai keupayaan untuk menyembuhkan diri sendiri dan bertahan lebih lama daripada jenis-jenis lain, pokok epal ini hampir pupus kerana buahnya yang masam dan kurang diminati. Satu pasukan sains di Mibelle Biochemistry membuktikan bahawa dengan tahap kepekatan 0.1% daripada PhytoCellTec™ dapat memberi inspirasi kepada banyak sel-sel stem manusia yang menakjubkan sehingga 80% adalah formula rahsia yang kaya dan terkenal. 



Epal ini tidak sama seperti yang terdapat di pasaraya atau kedai-kedai, ia mengandungi antioksidan yang tinggi, jika buah epal ini jatuh ke tanah, ia tidak akan kecut atau busuk untuk jangkamasa 4 hingga 6 bulan dan juga jika pokok atau buahnya tercedera, ia akan pulih dengan cepat. Antara mereka yang telah menggunakan teknologi Sel Stem Epal dalam penjagaan kesihatan mereka seperti Michelle Obama, Jennifer Lopez dan Helen Mirren.



Note: Anda boleh google mengenai stem cell dan bagaimana ia begitu bermanfaat utk badan anda. Ini antara kajian mengenai stem cell di makmal luar negara.